730 ezertől a 8,9 millió forintig: 30 éve debütált az esztergomi Suzuki Swift
A népszerű japán kisautó első Magyarországon készült példányai három évtizeddel ezelőtt látták meg a napvilágot.
A népszerű japán kisautó első Magyarországon készült példányai három évtizeddel ezelőtt látták meg a napvilágot.
Igazi négykerekű időkapszula ez a szalonállapotnak örvendő régi Favorit.
Ha ez a kis olasz a napjainkban látta volna meg a napvilágot, akkor vélhetően kompakt crossoverként árulnák.
A jármű nem csupán mentésre, de napi használatra is alkalmatlan az életmentők számára.
Elsőre talán meglepő eredményeket mutat egy friss felmérés, melyek a legfontosabb szempontok egy autó megvásárlása előtt.
Több tényező is közrejátszott a csökkenésben: drága az euró, emelkednek a hitelkamatok, és az üzemanyag-ársapka kivezetésének a lehetősége sem segít az autóimportőröknek.
A külseje alapján ezerötösnek vagy ezerhatosnak tűnhet ez a régi Lada, de nem ilyen motor rejtőzik benne.
A kereken 1000 Nm-es csúcsnyomatékú német SUV-val pestiesen szólva azért már odébb lehet állni.
Egy német luxusszedán azokból az időkből, amikor még nem az volt a kérdés, hogy hány turbó van a motoron, hanem, hogy van-e rajta egyáltalán.
A következő hónapokban is intenzív, havi 70 ezer körüli adásvételre számítanak.
Vidéken a forintot pénzként funkcionáló tárgyak kezdték felváltani, és a tehetősebb rétegek is igyekeznek tárgyakba fektetni a megtakarított pénzüket. Közben az új rezsiszabályok miatt mindenki tart a gázszámlájától és egy régiségkereskedő már olyanról is hallott, aki könyveket vásárol tüzelőnek a télre, mert a fához szinte lehetetlen hozzájutni.
Ebbe a Pagodába bepattanva képzeletben azonnal a 60-es évekbe repülhetünk vissza.
A kiváló 150 lóerős 6 hengeres motorral szerelt régi bajor kupénak alaposan megkérik az árát.
Hat éves, mégis bejáratósan új ez a kihegyezett motorral szerelt BMW M4 GTS.